Ce sa ai in vedere daca urmeaza sa-ti schimbi sediul companiei

Ai o companie si planuiesti sa-ti muti birourile intr-un spatiu mai mare, care sa corespunda planurilor de dezvoltare ale afacerii? Inainte sa demarezi efectiv procesul de mutare, este obligatoriu sa te preocupi de fiecare detaliu, daca iti doresti ca totul sa decurga rapid si fara probleme pentru angajatii si clientii tai. Descopera, in continuare, ce ar fi bine sa ai in vedere pentru ca mutarea in noul sediu sa iasa perfect
Serviciile oferite de compania de transport
Este esential sa alegi o companie profesionista de transport si mutari de firme, care sa-ti puna la dispozitie o gama larga de servicii. Engineer Moving, una dintre cele mai importante companii de pe piata locala de transport si mutari firme, iti ofera urmatoarele tipuri de servicii: consultanta la mutare, demontare de mobila, impachetare de mobila, remontare de mobila, depozitare de mobila si transport de mobila. De asemenea, angajatii Engineer Moving, care trec periodic prin programe de specializare, pot sa-ti inventarieze corect toate bunurile firmei.
Inainte sa iei o decizie cu privire la serviciile din oferta Engineer Moving de care ai dori sa beneficiezi, cel mai bine ar fi stai de vorba cu reprezentantii companiei de transport si mutari firme. Ei te vor consilia si, impreuna, veti decide asupra serviciilor de care ai cu adevarat nevoie pentru schimbarea sediului businessului tau
Comunicarea cu angajatii
Angajatii tai ar fi bine sa stie ca urmeaza sa lucreze intr-un alt spatiu cu sase sau 12 luni inainte sa inceapa, efectiv, procesul de mutare. Ideal ar fi sa alegi viitorul sediu doar dupa ce realizezi un chestionar in randul angajatilor. Din raspunsurile oferite de catre angajatii tai la intrebarile din respectivul chestionar ar trebui sa reiasa niste concluzii care sa te ajute sa selectezi noul sediu al companiei. Urmatoarea etapa ar fi sa optezi pentru un sediu care sa respecte dorintele angajatilor. Dupa ceiei o decizie, anunta-i imediat pe salariati si, de asemenea, transmite-le cand va avea loc mutarea.
Confortul oamenilor
Pana ca firma de mutari sa-ti preia toate bunurile si sa le transporte efectiv in viitorul spatiu de lucru, convinge-te ca noul sediu este pregatit, asa cum trebuie, ca sa-i primeasca pe angajatii companiei. Adica, asigura-te ca toate conexiunile de Internet functioneaza, ca telefoanele fixe au fost instalate, ca aerul conditionat nu are nicio problema si, totodata, ca birourile oamenilor vor fi asezate astfel incat toti angajatii tai sa se simta foarte bine in noul spatiu.