0730.238.240

Relocare firma: cum comunici cu angajatii

January 23, 2019

Relocarea firmei este o decizie care poate fi luata, la un moment dat, de catre conducerea oricarei companii, din diverse motive. In timp ce acest proces este usurat simtitor apeland la servicii de mutari mobila, lucrurile sunt mai delicate din prisma comunicarii acestei decizii la nivelul echipei. Angajatii pot primi cu entuziasm sau, din contra, pot manifesta o atitudine reticenta cu privire la alegerea unei noi locatii pentru sediul firmei. In acest caz, managementul trebuie sa stie cum anume sa gestioneze situatia astfel incat sa favorizeze ambele parti implicate.

Relocarea firmei, o decizie care apartine doar managementului?

Resursa umana se afla la baza oricarei companii. De fapt, potrivit unui citat devenit celebru si atribuit lui Steve Wynn, resursa umana este principala forta motrica a unei organizatii. Acesta este si principalul argument pentru care relocarea firmei ar trebui sa fie o decizie care nu apartine doar conducerii. Concret, este nevoie si de consultarea prealabila a angajatilor, tocmai pentru ca ei sa inteleaga mai bine care sunt motivele care sustin aceasta noua etapa din viata companiei.

Asadar, mai ales in cazul in care noul sediu al companiei se va muta intr-un alt oras sau la distanta foarte mare de cel actual, managementul ar trebui sa discute cu fiecare angajat in parte (daca vorbim despre firmele mici) sau sa convoace o intalnire generala pentru a afla exact punctele de vedere ale acestora, in ceea ce priveste chestiunea in cauza.

Cum gestionezi relocarea firmei fara sa sacrifici confortul angajatilor

Relocarea firmei este un proces in care orice antreprenor trebuie sa isi asume riscul ca poate pierde oameni valorosi din echipa sa. Distanta fata de locuinta, gradul de accesibilitate al zonei si multi alti factori pot reprezenta motivele pentru care o parte dintre angajati sa se reorienteze spre gasirea unui alt loc de munca. Acesta este, insa, un aspect care poate fi gestionat de catre managerii si proprietarii afacerilor. Cum? Pe de-o parte, discutam despre acele lucruri care fac ca relocarea firmei sa se desfasoare fara sacrificarea confortului angajatilor.

De exemplu, nu ar fi deloc indicat sa implici oamenii din echipa pentru a muta echipamentele logistice sau mobilierul in noul sediul, cu atat mai mult daca aceasta activitate are loc in afara orelor de program. Cel mai simplu este sa angajezi o firma de mutari mobila care sa te ajute cu impachetarea, transportarea si remontarea mobilierului si a obiectelor de logistica. Toate aceste servicii se traduc intr-un grad de confort sporit pentru angajati, care nu trebuie sa isi sacrifice timpul lor liber pentru a ajuta in procesul de mutare a firmei.

Pe de alta parte, iti poti convinge angajatii sa ramana prezentandu-le avantajele noii locatii, precum si oferindu-le beneficii suplimentare. De exemplu, decontul transportului, abonamente gratuite pentru sala de fitness din apropierea biroului sau facilitatile de parcare a masinii personale intr-o zona special amenajata in care automobilul sa fie in siguranta atunci cand angajatii sunt la birou sunt metode care s-au dovedit a fi destul de eficiente.

Mutare
ieftina mobila
Montare mobila
Demontare mobila
Depozitare
mobila
Relocarea
firmei
Mutari
nationale
Mutari
internationale
Mutari
firme
Reconditionare
mobila

Cere cotatie