Mutarea sediului firmei? Pasi simpli pentru o relocare rapida

A venit timpul sa-ti muti sediul firmei sau al companiei? Indiferent daca noul spatiu este central sau mai departe de oras, poti face cu usurinta mutari de birouri daca apelezi la serviciile de transport birouri si mutari mobila. Aceasta solutie reprezinta cea mai usoara metoda pentru a te scapa de grija caratului si de a-i pune pe angajati sa contribuie la mutarea sediului.
Este foarte dificil ca fiecare angajat sa vina sa contribuie la aceste activitati deoarece mobila, birourile, documentele trebuie sa fie cu grija transportate pentru a evita diverse probleme: deteriorarea documentelor, pierderea documentelor, mobila sau birourile sa ajunga sa fie deteriorate.
Ei bine, poti apela cu incredere la serviciile de transport si mutari firme deoarece aceste servicii te vor ajuta sa economisesti timp si sa te muti intr-un timp foarte scurt.
In continuare, vei afla ce ar fi trebui sa ai in vedere pentru ca mutarea in noul sediu sa iasa perfect si intr-un timp foarte scurt de timp.
Pasi esentiali pe care ii poti urma atunci cand iti muti sediul firmei/companiei
In randurile urmatoare, poti afla cele mai importanta sfaturi pentru a te muta mai usor, astfel:
Pasul 1- Comunicarea cu angajatii
Inainte de a apela la o firma de transport si mutari firme, comunica-le angajatilor din timp ca vei muta sediul astfel incat acestia sa-si planuiasca din timp activitatile si sa anunte partenerii la timp ca vor avea un nou sediu.
Aceasta etapa iti va scurta din timpul mutatiei, deoarece angajatii vor sti cu exactitate ce se v-a intampla, isi vor organiza restul activitatilor sau documentelor pentru ca mai apoi, mutarea sa nu dureze foarte mult.
Ce mai este important aici? Sa te gandesti foarte bine la noua locatie si sa preconizezi, in functie de birouri, mobila, documente sau acte cam cate zile ar dura.
Noul spatiu poate fi diferit sau in cazuri exceptionale, la fel, insa iti recomandam sa fii atent la acest aspect. In orice caz, o firma de transport specializata va gasi cu usurinta solutia ideala.
Pasul 2 – Alegerea firmei
Este esential sa alegi o firma de transport profesionista care sa-ti spuna la dispozitie o paleta diversificata de servicii: de la consulanta si pana la transport si mutari firme.
Engineer Moving, reprezinta una dintre cele mai importante companii de transport si mutari firme din piata locala. Ofera o paleta diversificata de servicii precum : consultanta la mutare, demontare de mobila, impachetare de mobila, remontare de mobila, depozitare de mobila si transport de mobila.
De astfel, angajatii firmei iti ofera consultanta si astfel va fi mult mai usor pentru tine sa gandesti mutarea mobilei si a birourilor. Este foarte bine ca ei sa stie de la bun inceput planul pe care urmeaza sa-l urmareasca. Ei vor avea grija ca orice obiect sa fie transportat corespunzator, in bune conditii, deoarece obiectele mai sensibile cum ar fi : documentele, telefoanele sau calculatoarele sa fie intacte. Pe langa acestea, atat mobila cat si birourile sunt importante.
Pasul 3 – Pastreaza o comunicare permanenta cu firma de transport si mutari mobila
Incearca pe cat posibil sa pastrezi legatura cu angajatii firmei. Poti delega si un angajat in cazul in care esti ocupat.
Pasul 4 – Pastreaza comunicarea cu persoanele de la noul sediu
Dupa ce ai decis sa colaborezi cu o firma de transport si servicii mobila, trebuie sa-i anunti din timp pe cei care iti vor inchiria sau vinde spatiul. Si aceasta etapa este extrem de importanta deoarece, si acestia trebuie sa stie cand ar trebuie sa elibereze locul.
Pasul 5 – Mutarea definitiva
Ultimul pas ar fi sa fii sigur ca totul este in regula, ca toate lucrurile sunt mutate cum trebuie dupa planul firmei de transport si servicii mobila.
mutare, mutare firma, transport firme